0622.png

Thursday, June 22

622日,星期四

I forgive myself for not being perfect. I am living the very best way I know how, and I am constantly increasing my knowledge and understanding.

我能原諒我自己的不夠完美。我用我所知道最好的方式生活,我也持續地增加自己對這個世界的見識與了解。

arrow
arrow
    文章標籤
    #我做得到
    全站熱搜

    Abraham Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()