0100.png

January, 2018

20181

 

As I start the year, I focus on moving away from whatever has been holding me back. I declare that every negative thought pattern in my consciousness is now being cleared out and released. As I fill my mind with new, positive thinking, I take the first steps toward my bright future!

 

在這一年開始的時刻,我把最大的重點放在將那些讓我停滯不前,甚至倒退的事物,從我的生活當中移除。我同時要宣告,從此時此刻開始,潛藏在我意識當中的所有負面思想,都要被清理乾淨並完全釋放。我要在我的心中填入全新、正面的思想,並帶著這樣的思想,邁出我迎向光明未來的第一步。

arrow
arrow
    文章標籤
    #我做得到
    全站熱搜

    Abraham Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()