0200.png

February 2018

20182

 

This month I focus on love and gratitude. I allow love to flow through me and out into the world at large, and watch as it comes back to me tenfold. And I take the opportunity to express my thanks at every turn, knowing that Life will give me even more to be grateful for.

 

在這個月裡,我將注意力放在愛與感激這兩個重點上。我讓愛流經我的身心,以我為媒介,再廣泛地流向全世界的每個角落,我也會看到當我這麼做時,十倍以上的愛反饋回我的身上。而每一次我把握機會表達出我的由衷感謝時,我知道生命會回報給我更多。

arrow
arrow
    文章標籤
    #我做得到
    全站熱搜

    Abraham Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()