0300.png

March, 2018

20183

 

I am now creating a new way of living. I know that it’s not ever “too late” for me – I am never too old to dream and have goals. Dreams and goals keep me young and interested in life. This month I work on making the most out of the present, living each day to the fullest. Life is so good.

 

我正在創造一種新的生活方式。我知道對我來說從來沒有什麼是太遲的 我也不至於老到無法擁有夢想與目標。夢想與目標讓我在生活中能持續保持著年輕與興趣。在這個月裡,我要在工作上盡全力突破現狀,讓每一天都過得非常充實。生命對我來說就是如此地美好。

arrow
arrow
    文章標籤
    #我做得到
    全站熱搜

    Abraham Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()