0308.png

Thursday, March 8

38日,星期四

 

God already knows what’s in my heart and in my life. Still, I recognize that I must ask for help because Heaven respects my freewill choices.

 

天使說:祢可以這麼告訴自己:「神早已知曉我心中與我的人生裡所要面對的一切。同時,我也深知上天會尊重我基於個人自由意志所做出的種種選擇,所以我只要主動提出求助就可以了。」

arrow
arrow
    文章標籤
    #天使訊息
    全站熱搜

    Abraham Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()