0700.png

July 2017

20177

As the second half of the year begins, I understand that in order to change my life outside, I must change inside. I have seen firsthand that the moment I am willing to change, the universe begins to help in amazing ways. I look forward to what it has in store for me this month!

當進入到下半年,我深刻地了解到,若想要改變我外在的生活環境,我必須先改變內在。我已經在第一時間看到了我將要做的改變的契機,宇宙也開始用各種神奇的方式來幫助我。我期待這一個月的到來。

arrow
arrow
    文章標籤
    #我做得到
    全站熱搜

    Abraham Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()