0800.png

August 2017

20178

This month I remind myself that life is not a series of random events, but a pathway of awakening. This pathway ensures that I’ll never grow old – I’ll just keep growing. Only I have the ability to customize my own life cycle. I am so thankful for this wisdom and know that it’s time to get going.

我在這個月裡提醒自己,生命不是一連串隨機發生的事件,而是一條通往覺醒的道路。走在這條路上,我確信自己不會變老,只會變得更成熟睿智。只有我能擘劃我自己的生命循環。對於擁有這樣的智慧與知識我心存感謝,此刻也正是我不斷成長的契機。

arrow
arrow
    文章標籤
    #我做得到
    全站熱搜

    Abraham Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()