1100.png

November 2017
2017年11月

This month I remind myself that there are no problems without solutions, so no questions without answers. When difficulties appear on my path, I can move beyond the discord to seek the solution. In the process, I'll be willing to learn from any strife or confusion as it comes up, grateful for the wisdom Life will impart to me in the process.

在這個月裡我提醒自己,所有的問題都會有解決對策,因此每個提問都會有答案。當困難與瓶頸出現在我的前方道路時,我可以存異求同,跳脫侷限去尋求答案。在這個過程裡,當衝突與混亂來到,我會非常樂意地去面對,並從中學習,並且感謝生命在這個過程裡彰顯給我的智慧。
 

arrow
arrow
    文章標籤
    #我做得到
    全站熱搜

    Abraham Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()