0500.png

May, 2018

20185

 

This month I joyfully carry all my experiences. I shoulder my responsibilities with ease and stand on my own two feet, tall and free. Any burdens I may have are light, like feathers in the wind … I know I have the power, the strength, and the knowledge to handle absolutely everything in my life.

 

在這個月裡,我喜悅地去經歷一切的體驗。我能輕鬆地承擔起我應負的責任,靠自己的雙腳立足,站得高看得遠,自由而不受侷限。任何落在我肩上的擔子份量都很輕,如同飛舞在空中的羽毛一般輕盈 我知道我擁有力量、實力、以及足夠的知識,能夠掌理好發生在生命裡的每一件事。

arrow
arrow
    文章標籤
    #我做得到
    全站熱搜

    Abraham Lai 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()